I have problems with Unity and mysql , trying to bring the only table I have in a database on the Square7 server, and what shows when calling what the table has is what they see in the image. : (
This is the php code
<?php
m_internal_encoding("UTF-8");
$enlace=mysqli_connect("localhost","cristian","xxxxxxxx","cristian_players");
if(mysqli_connect_errno()){
printf("Conexion Fallida: %s\n",mysqli_connect_error());
exit();
}
mysqli_set_charset($enlace,"utf-8");
$consulta = "SELECT * FROM 'Puntajes' ORDER by 'puntuacion' DESC LIMIT 10";
$resultado=mysqli_query($enlace,$consulta);
$num = mysqli_num_rows($resultado);
for($i=0;$i<$num;$i++){
$row=mysqli_fetch_array($resultado,MYSQLI_ASSOC);
echo $row['Nombre']. ";" . $row['puntuacion']. ";";
}
?>
And this is the UNITY code
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
public class verJugadores : MonoBehaviour {
private string URLVerPuntuacion = "cristian.square7.ch/RankingScripts/VerPuntuacion.php";
private List<Jugador> RankingJugadores = new List<Jugador>();
private string[] CurrentArray = null;
public Transform tfPanelCargarDatos;
public Text txtCargandoDatos;
public GameObject PanelPre;
void Start() {
StartCoroutine(ObtenerJugadores());
}
IEnumerator ObtenerJugadores() {
txtCargandoDatos.text = "Cargando...";
WWW DataServer = new WWW("http://"+URLVerPuntuacion);
yield return DataServer;
if (DataServer.error != null)
{
Debug.Log("Problemas al intentar obtener los jugadores de la base de datos: " + DataServer.error);
txtCargandoDatos.text = DataServer.error;
}
else {
txtCargandoDatos.text = "";
ObtenerRegistros(DataServer);
VerRegistros();
}
}
void ObtenerRegistros(WWW DataServer) {
CurrentArray = System.Text.Encoding.UTF8.GetString(DataServer.bytes).Split(";"[0]);
for (int i = 0; i <= CurrentArray.Length - 3; i = i + 2) {
RankingJugadores.Add(new Jugador(CurrentArray[i],CurrentArray[i+1]));
}
}
void VerRegistros() {
for (int i = 0; i < RankingJugadores.Count; i++) {
GameObject obj = Instantiate(PanelPre);
Jugador jg = RankingJugadores[i];
obj.GetComponent<setScore>().SetScore(jg.Nombre, jg.puntuacion);
obj.transform.SetParent(tfPanelCargarDatos);
obj.GetComponent<RectTransform>().localScale = new Vector3(1, 1, 1);
}
}
}
public class Jugador
{
public string puntuacion;
public string Nombre;
public Jugador(string nombreJugador, string puntuacionJugador) {
puntuacion = puntuacionJugador;
Nombre = nombreJugador;
}
}